Returrätt & Återbetalningspolicy

Retur- och återbetalningspolicy

Sukhi är dedikerade till kundnöjdhet och vi hoppas att du är fullständigt nöjd med ditt köp!

Icke-specialbeställningar

Kort och gott, så vill vi bara att du ska behålla en matta om du älskar den. Om du av någon anledning inte är nöjd med din matta, kan du returnera den inom 14 dagar och få en full återbetalning. Inga frågor ställs. Vi betalar även kostnaderna för returfrakten för dig. Kontakta oss om du vill returnera din matta så att vi kan hjälpa dig att ordna det.

Specialbeställningar

Specialbeställningar kan inte returneras. Om du vill avbryta en order på en specialanpassad produkt, kan du göra det inom två (2) arbetsdagar från det ursprungliga orderdatumet.

Att köpa mattor från Sukhis outlet

Mattorna i Sukhis outlet går inte att returnera. Men om du mot förmodan skulle få en matta som är skadad eller som har defekter ber vi dig att kontakta oss inom 5 vardagar, så hittar vi en lösning.

Kvalitetsproblem

Skulle den olyckliga händelsen att din beställning anländer skadad eller defekt inträffa, vänligen kontakta oss direkt. Vi kommer att arbeta snabbt och flitigt för att lösa detta problem för dig.

Fordringar måste rapporteras inom 5 arbetsdagar från mottagandet. Vänligen spara allt förpackningsmaterial ifall avsändaren behöver inspektera paketet under deras fordringsprocess.